Praca magisterska – Marketing jako zbiór instrumentów…

Marketing to zintegrowany zbiór instrumentów i działań zwanych badaniem i kształtowaniem rynku opartych na rynkowych regułach postępowania. Marketing to zyskowne zaspakajanie potrzeb odbiorców. Jest to dziedzina zarządzania, która rozpoznaje, przewiduje oraz zaspokaja wymagania konsumenta w sposób efektywny i przynoszący zysk.

About pracemagisterskie

Piszę prace magisterskie

Posted on Kwiecień 2, 2012, in Prace magisterskie z marketingu and tagged . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s