Główne cechy marketingu

Główne cechy marketingu:

● skupia wysiłki i uwagę menedżera na potrzebach i pragnieniach konsumenta,

● polega na zaspokajaniu potrzeb i pragnień określonych i wybranych rynków poprzez tworzenie odpowiednich produktów i usług,

● ma charakter strategiczny i operacyjny, zatem wymaga zarządzania i planowania.

About pracemagisterskie

Piszę prace magisterskie

Posted on Kwiecień 6, 2012, in Prace magisterskie z marketingu and tagged , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s