Pojęcie globalnej polityki przedsiębiorstwa

Pojęcie globalnej polityki przedsiębiorstwa zawiera w sobie dwa poziomy komunikacji – poziom komunikacji zewnętrznej firmy z jej otoczeniem (komunikacja marketingowa), oraz poziom komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa (komunikacja korporacyjna). Z punktu widzenia całościowej polityki komunikacyjnej firmy konieczne jest powiązanie obydwu rodzajów komunikacji w jedną, spójną strategię. W tym celu przeprowadza się audyt komunikacyjny firmy, który polega na dokonaniu diagnozy stron obydwu poziomów komunikacyjnych. Audyt ten obejmuje trzy etapy działań:

● zdefiniowanie globalnej polityki komunikacji przedsiębiorstwa,

● zdefiniowanie roli komunikacji marketingowej w globalnej komunikacji przedsiębiorstwa,

● monitorowanie, ocena i kontrola globalnej komunikacji przedsiębiorstwa.

About pracemagisterskie

Piszę prace magisterskie

Posted on Kwiecień 25, 2012, in Prace magisterskie z marketingu and tagged . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s